Skakanka w domu

Skakanka w domu:


Skakanka w domu" to specjalnie opracowana wersja do wykorzystania zalet Skakanki przez rodziców z ich dziećmi w domu.

Ćwiczenia znajdujące się w aplikacji rozwijają umiejętności poznawcze, kluczowe dla dobrych postępów w nauce dzieci na poziomie przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

Co znajdziesz w aplikacji?

36 ćwiczeń do pracy indywidualnej z dzieckiem rozwijających:
- umiejętności poznawcze takie jak koncentracja, spostrzegawczość, pamięć
- umiejętności szkolne związane z nauką czytania, pisania i liczenia

Dlaczego Metoda Skakanka jest skuteczna?

Wszystkie ćwiczenia zostały starannie opracowane w oparciu o najnowsze badania naukowe przez doświadczonych naukowców i terapeutów z wieloletnią praktyką.

Jak to działa?


Aby uzyskać obraz w czasie rzeczywistym połącz tablet lub smartfon z rzutnikiem bądź telewizorem

Uruchom aplikację multimedialną i wybierz odpowiednią kartę pracy

Steruj tym, co znajduje się na ekranie, a zadaniem dziecka jest realizacja ćwiczeń angażujących ruch oraz stymulujących rozwój umiejętności poznawczych

Do Twojej dyspozycji jest kilkadziesiąt zabaw multimedialnych, które stanowią inspirację do dalszego eksperymentowania i wymyślania własnych zabaw

Zobacz listę ćwiczeń i zabaw w aplikacji

1Ćwiczenia
 
Ćwiczenie Funkcje poznawcze Podstawy naukowe
Dobry ogrodnik Koncentracja Liu, Q., Zhu, X., Ziegler, A., & Shi, J. (2015). The effects of inhibitory control training for preschoolers on reasoning ability and neural activity. Scientific reports, 5, 14200-14200.
Gra w kolory Uwaga Liu, Q., Zhu, X., Ziegler, A., & Shi, J. (2015). The effects of inhibitory control training forpreschoolers on reasoning ability and neural activity. Scientific reports, 5, 14200-14200.   
Hobbyści Uwaga Rueda, M. R., Checa, P., & Combita, L. M. (2012). Enhanced efficiency of the executive attention network after training in preschool children: immediate changes and effects after two months. Developmental Cognitive Neuroscience, 2, S192-S204.
Kolekcjonerzy samochodów Pamięć Espinet, S. D., Anderson, J. E., & Zelazo, P. D. (2013). Reflection training improves executive function in preschool-age children: Behavioral and neural effects. Developmental Cognitive Neuroscience, 4, 3-15.
Kolekcjonerzy motyli Pamięć
Kolekcjonerzy rybek Pamięć
Kolekcjonerzy pieczywa Pamięć
Kolorowa ruletka Uwaga Rueda, M. R., Rothbart, M. K., McCandliss, B. D., Saccomanno, L., & Posner, M. I. (2005). Training, maturation, and genetic influences on the development of executive attention. Proceedings of the national Academy of Sciences of the United States of America, 102(41), 14931-14936.
Kopiec kreta Pamięć Thorell, L. B., Lindqvist, S., Bergman Nutley, S., Bohlin, G., & Klingberg, T. (2009). Training and transfer effects of executive functions in presch ool children. Developmental science, 12(1), 106-113.
Labirynt matematyczny Umiejętności szkolne Kroesbergen, E. H., van’t Noordende, J. E., & Kolkman, M. E. (2014). Training working memory in kindergarten children: Effects on working memory and early numeracy. Child Neuropsychology, 20(1), 23-37.
Labirynt ortograficzny uUmiejętności szkolne Banales, E., Kohnen, S., & McArthur, G. (2015). Can verbal working memory training improve reading?. Cognitive neuropsychology, (ahead-of-print), 1-29.
Liczenie Umiejętności szkolne Praet, M., & Desoete, A. (2014). Enhancing young children's arithmetic skills through nonintensive, computerised kindergarten interventions: a randomised controlled study. Teaching and Teacher Education, 39, 56-65.
Literkowy drwal Umiejętności szkolne Liu, Q., Zhu, X., Ziegler, A., & Shi, J. (2015). The effects of inhibitory control training for preschoolers on reasoning ability and neural activity. Scientific reports, 5, 14200-14200.
Małpka matematyczna Umiejętności szkolne Kroesbergen, E. H., van’t Noordende, J. E., & Kolkman, M. E. (2014). Training working memory in kindergarten children: Effects on working memory and early numeracy. Child Neuropsychology, 20(1), 23-37.
Małpka ortograficzna Umiejętności szkolne Banales, E., Kohnen, S., & McArthur, G. (2015). Can verbal working memory training improve reading?. Cognitive neuropsychology, (ahead-of-print), 1-29.
Matematyczny szlaban Umiejętności szkolne Kroesbergen, E. H., van’t Noordende, J. E., & Kolkman, M. E. (2014). Training working memory in kindergarten children: Effects on working memory and early numeracy. Child Neuropsychology, 20(1), 23-37.
Matematyczne puzzle Umiejętności szkolne Kroesbergen, E. H., van’t Noordende, J. E., & Kolkman, M. E. (2014). Training working memory in kindergarten children: Effects on working memory and early numeracy. Child Neuropsychology, 20(1), 23-37.
Nakarm psiaka Pamięć Blakey, E., & Carroll, D. J. (2015). A Short Executive Function Training Program Improves Preschoolers’ Working Memory. Frontiers in psychology, 6.
Naszyjnik Spostrzegawczość Bergman Nutley, S., Söderqvist, S., Bryde, S., Thorell, L. B., Humphreys, K., & Klingberg, T. (2011). Gains in fluid intelligence after training non-verbal reasoning in 4-year-old children: a controlled, randomized study. Developmental science, 14(3), 591-601.
Niebezpieczna lawa Pamięć Ang, S. Y., Lee, K., Cheam, F., Poon, K., & Koh, J. (2015). Updating and working memory training: Immediate improvement, long-term maintenance, and generalisability to non-trained tasks. Journal of Applied Research in Memory and Cognition, 4(2), 121-128.
Nieskończone budowle Umiejętności szkolne Banales, E., Kohnen, S., & McArthur, G. (2015). Can verbal working memory training improve reading?. Cognitive neuropsychology, (ahead-of-print), 1-29.
Nieuchwytne robale Spostrzegawczość Rueda, M. R., Rothbart, M. K., McCandliss, B. D., Saccomanno, L., & Posner, M. I. (2005). Training, maturation, and genetic influences on the development of executive attention. Proceedings of the national Academy of Sciences of the United States of America, 102(41), 14931-14936.
Opiekunowie zwierząt Pamięć Henry, L. A., Messer, D. J., & Nash, G. (2014). Testing for near and far transfer effects with a short, face-­‐to-­‐face adaptive working memory training intervention in typical children. Infant and Child Development, 23(1), 84-103.
Ortograficzny samochód Umiejętności szkolne Flook, L., Smalley, S. L., Kitil, M. J., Galla, B. M., Kaiser-Greenland, S., Locke, J., ... & Kasari, C. (2010). Effects of mindful awareness practices on executive functions in elementary school children. Journal of Applied School Psychology, 26(1), 70-95.
Porównywanie Umiejętności szkolne Praet, M., & Desoete, A. (2014). Enhancing young children's arithmetic skills through nonintensive, computerised kindergarten interventions: a randomised controlled study. Teaching and Teacher Education, 39, 56-65.
Prosta matma Umiejętności szkolne Kroesbergen, E. H., van’t Noordende, J. E., & Kolkman, M. E. (2014). Training working memory in kindergarten children: Effects on working memory and early numeracy. Child Neuropsychology, 20(1), 23-37.
Rak wspak Pamięć Thorell, L. B., Lindqvist, S., Bergman Nutley, S., Bohlin, G., & Klingberg, T. (2009). Training and transfer effects of executive functions in preschool children. Developmental science, 12(1),
Skaczący królik Umiejętności szkolne Kroesbergen, E. H., van’t Noordende, J. E., & Kolkman, M. E. (2014). Training working memory in kindergarten children: Effects on working memory and early numeracy. Child Neuropsychology, 20(1), 23-37.
Szybkie auto Spostrzegawczość Rueda, M. R., Rothbart, M. K., McCandliss, B. D., Saccomanno, L., & Posner, M. I. (2005). Training, maturation, and genetic influences on the development of executive attention. Proceedings of the national Academy of Sciences of the United States of America, 102(41), 14931-14936.
Szybkie kwadraty Pamięć Ang, S. Y., Lee, K., Cheam, F., Poon, K., & Koh, J. (2015). Updating and working memory training: Immediate improvement, long-term maintenance, and generalisability to non-trained tasks. Journal of Applied Research in Memory and Cognition, 4(2), 121-128.
Trudne podobieństwa Spostrzegawczość Holmes, J., & Gathercole, S. E. (2014). Taking working memory training from the laboratory into schools. Educational Psychology, 34(4), 440-450.
Wielkie gotowanie Pamięć Ang, S. Y., Lee, K., Cheam, F., Poon, K., & Koh, J. (2015). Updating and working memory training: Immediate improvement, long-term maintenance, and generalisability to non-trained tasks. Journal of Applied Research in Memory and Cognition, 4(2), 121-128
Wracający krecik Pamięć Karbach J., Strobach T., Schubert T. (2015). Adaptive working-memory training benefits reading, but not mathematics in middle childhood. Child Neuropsychol. 21 285–301.
Znajdź pary Pamięć Ang, S. Y., Lee, K., Cheam, F., Poon, K., & Koh, J. (2015). Updating and working memory training: Immediate improvement, long-term maintenance, and generalisability to non-trained tasks. Journal of Applied Research in Memory and Cognition, 4(2), 121-128.

Jesteś zainteresowany aplikacja mobilną?